Vzhledem se totiž vůbec neliší od skutečného úctyhodného pivařského břichu. Vymysleli ho tři koumesové středního věku, aby mohli svůj oblíbený nápoj tajně pašovat i do kina nebo na baseballové zápasy.
Pouhých pět dní poté, co zprovoznili svou webovou stránku www.thebeerbelly.com, zaznamenala neuvěřitelné dva miliony přístupů a žádostí, aby byl jejich vynález v přepočtu za 815 korun uveden na trh ve světovém měřítku. Pivní cejcha sestává z jakýchsi kšand, přehozených pod košilí přes ramena a pak ovinutých kolem pasu. Nebudí vůbec žádné podezření, protože jeho v pase objemný majitel vypadá prostě jako člověk, který tráví příliš mnoho času po výčepech.
Málokdo z nezasvěcenců ví, že osoba jím vybavená ve skutečnosti vůbec hospodu hledat nepotřebuje. Má totiž u sebe neustále po ruce jakýsi plastový měchýř s asi dvěma litry oblíbeného nápoje.